کد خبر: ۱۲۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
رئیس حوزه هنری خراسان رضوی از برگزاری کارگاه تجسمی «ساحل نجات» با حضور هنرمندان منتخب و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان رضوی، میثم مرادی بیناباج گفت: حدود ۶ ماه است که کادر بهداشت و درمان در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا و مراقبت از بیماران کرونایی قرار دارند، آنچه که در این مدت از مجاهدت و ایثارگری‌های پزشکان و پرستاران در بیمارستان‎ها و مراکز درمانی روایت می‌شود، از یک سو بیانگر مرارت‌ها و سختی کار این عزیزان و از سوی دیگر نشان‌دهنده عمق باور و استقامت ایشان در خدمت‌رسانی به بیماران است.

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی با بیان اینکه روایت جهاد چه در عرصه سلامت و چه غیر آن یکی از کارکردهای هنر متعهد است، افزود: جمع محدودی از هنرمندان تجسمی استان، روز چهارشنبه ۸ مرداد ماه با هدف ارج نهادن به تلاش جهادگران عرصه سلامت، در محل حوزه هنری گردهم خواهند آمد.

وی اظهار کرد: تولیدات این کارگاه که با محورهایی همچون همدلی و مشارکت مردم در شکست کرونا؛ کادر درمان، امید مردم؛ جهاد دیروز، جهاد امروز؛ حماسه پهلوانان سلامت علیه دیو کرونا؛ مشارکت اصناف مختلف در خط مقدم مبارزه با کرونا و کادر درمان در پناه امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود؛ به صورت دوره‌ای در بیمارستان‌های پذیرای بیماران کرونایی در استان اکران می‌شود.

این رویداد که چهارشنبه ۸ مردادماه برگزار می‌شود، به جهت محدودیت‌های ابلاغی بدون حضور عموم و به صورت محدود، با فاصله اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود، بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند از نشانی اینستاگرام @hhkhrazavi در فضای مجازی تماشاگر زنده آن باشند.

انتهای پیام/ 70051

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار