کد خبر: ۱۲۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
مدیر کل بنیاد حفظ آثاراستان مرکزی:
اراک- مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بر بازخوانی مجدد عملیات مرصاد و نقش آفرینی رزمندگان در آن برای مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا کریمی روز یکشنبه در نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به سالروز فرا رسیدن عملیات مرصاد اظهار کرد: امروز انسجام ملی و وحدت یکپارچه ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان یکی از مهم‌ترین درس‌های این عملیات است.

وی ادامه داد: ملت ایران با نقش آفرینی خود در عملیات مرصاد به طور عملیاتی نشان داد هرکجا که ارزش‌ها و آرمان‌های اصلی انقلاب در خطر باشند قطعاً با تمام توان در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را یک رسالت بزرگ و فراموش نشدنی عنوان کرد و گفت: باید از این فرصت ارزشمند به درستی بهره مند شویم.

کریمی افزود: بیش از یک هزار برنامه فرهنگی و محتوایی در قالب گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در استان مرکزی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و نهادها تدوین شده که همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد.

وی به دستاوردهای کنگره شهدای استان نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مسائل کنگره شهدای استان ورود جدی در شناخت مفاخر و بزرگان استان مرکزی مانند کربلایی کاظم ساروقی به نسل جوان بود که به عنوان معجزه قرن از او یاد می‌شود.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار