کد خبر: ۱۲۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان:
سمنان- مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: علی رغم بخش نامه های ستاد مقابله با کرونا همچنان برخی از دستگاه ها الزامات مرتبط با این بیماری را جدی نمی گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم شریفی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه مدیر سه دستگاه اجرایی استان به دلیل عدم نظارت کافی مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی در ادارات استانی و دستگاه‌های شهرستانی تحت مدیریت خود، اخطار کتبی گرفتند، بیان کرد: متأسفانه علی رغم دو بخشنامه ستاد استانی مقابله با کرونا، همچنان فعالیت برخی از دستگاه‌های اجرایی استان، استانداردسازی یا محدود نشده است.

وی افزود: با ارسال اخطار کتبی به مدیر سه دستگاه استان تاکید شد، تا ضمن ابلاغ و اجرای سریع نامه‌های ستاد استانی مقابله با کرونا به مجموعه‌های مدیریتی استانی و شهرستانی تحت مدیریت، نظارت دقیق و جدیت لازم در اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی و محدودیت‌های اعمال شده در دستور کار قرارگیرد.

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان گفت: متأسفانه این روزها شاهد اوج‌گیری بیماری کرونا در سطح استان و مقابله با نوع جهش یافته ویروس کووید- ۱۹ هستیم که به علل مختلفی، همزیستی هم استانی‌های گرامی ما را با این ویروس به مخاطره انداخته که مهم‌ترین آن، عدم رعایت بهداشت فردی و گروهی و عدم قطع زنجیره انتقال در فضاهای سرپوشیده محسوب می‌شود.

شریفی با اشاره به ضرورت جدی گرفتن کرونا و مصوبات ستاد استانی مقابله با آن، ابراز کرد: در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت ضوابط ابلاغی، موارد مشاهده یا گزارش شده عیناً در جلسات ستاد استانی مطرح و تصمیمات لازم از سوی ستاد، اتخاذ خواهد شد.‌

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار