کد خبر: ۱۲۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
گروه استان ها – تهران بزرگ- رئیس پلیس راهور تاکید کرد: اصلاح هندسی و متناسب سازی پروژه های عمرانی با توجه به نیازمندی ها در ارتقای فرهنگ انسان محور موثر است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد حسین حمیدی" در نشست هم اندیشی «ارتقای فرهنگ انسان محوری در پروژه‌های عمرانی» که با حضور "صفا صبوری" دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد به زمینه‌های همکاری بیشتر در مورد ارتقای فرهنگ انسان محوری در فضا‌های شهری تهران به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست که جمعی از مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و جانشین پلیس راهور تهران بزرگ نیز حضور داشتند، ضمن ارائه گزارشی از آخرین دستاورد‌های طرح ۵۰۰ کیلومتری بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیر‌های دوچرخه، راهکار‌های گسترش همکاری‌ها در خصوص اقدامات عمرانی مدیریت شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سردار حمیدی در این جلسه  از لزوم پیگیری اصلاحات هندسی به منظور کاهش تصادفات گفت و از همکاری خوب شهرداری با پلیس راهور فاتب در خصوص به پایان رساندن و انجام طرح ها خبر داد .

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بخشی از این نشست با بیان آنکه تهران برای ایجاد فرصت مکث و کاهش هیجان‌های منفی زندگی شهری نیازمند پیاده رو‌هایی مناسب برای همه شهروندان است، تاکید کرد: ارجحیت بخشیدن به انسان محوری در مقابل خودرومحوری، نه فقط به معنای انتخاب مد‌های حمل و نقلی پاک برای شهر تهران و گسترش قلمروی عمومی شهروندان بلکه به مثابه برگزیدن سبکی متفاوت از زندگی شهری است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش برای تغییر سبک زندگی شهروندان و جلوگیری از غلبه بیشتر خودرو بر فضا‌های شهری پایتخت نیازمند هم اندیشی و همکاری نزدیک تمام نهاد‌های ذیربط است، یادآور شد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از طرح ایده‌های اثرگذار در این زمینه استقبال می‌کند.*


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار