کد خبر: ۱۲۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: فعالیت‌های ورزشی از ۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ در شهرستان خلخال به حالت تعطیل درآمده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایوب طالب‌پور صبح امروز در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان خلخال اظهار کرد: فعالیت‌های ورزشی از ابتدای شیوع کرونا یعنی از ۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ در شهرستان خلخال به حالت تعطیل درآمده است.

وی افزود: باشگاه‌های ورزشی و سالن‌های سرپوشیده می‌توانند به بزرگ‌ترین مراکز شیوع کرونا تبدیل شوند بنابراین به لحاظ حفظ جان ورزشکاران کلیه فعالیت‌های ورزشی در سراسر شهرستان و مراکز بخش‌ها اعم از تجمعی و گروهی تعطیل شده و ما تابع مصوبات ستاد مبارزه و پیشگیری از کرونا ویروس و قرارگاه زیستی شهرستان هستیم.

خبرنگاران پیگیر اتمام خوابگاه ورزشی باشند

سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال، یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان خلخال و ورزشکاران را نیمه تمام ماندن پروژه خوابگاه ورزشی در محوطه اداری مجموعه ورزشی تختی خلخال دانست و ادامه داد: بنده پیگیر اتمام این پروژه هستم و انتظار دارم تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه پیگیر تکمیل این پروژه و تخصیص اعتبارات برای این پروژه باشند.

وی تصریح کرد: سالن استخر ورزشی فجر به همت بخش خصوصی با هزینه بیش از ۸۰۰ میلیون تومان به زیبایی مرمت و بازسازی شده و با اضافه شدن مجموعه سرسره، جکوزی، سونا خشک و مجموعه نمک درمانی، به عنوان مجهزترین استخر ورزشی در جنوب استان در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت.

طالب‌پور با اشاره به نوع قرارداد تنظیمی با بخش خصوصی و خدمات انجام شده از سوی بخش خصوصی در بازسازی این سالن بیان داشت: در یک قرارداد دو طرفه از سوی اداره ورزش و جوانان خلخال با بخش خصوصی به صورت اجاره برای مدت ۱۵ سال به بخش خصوصی واگذار شد و با سپری شدن دوران کرونا  در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از این سالن ورزشی سرپوشیده خواهیم بود.

کاهش ۹۰ درصدی ورزشکاران بیمه شده خلخال

وی از کاهش تعداد بیمه‌های ورزشی در خلخال خبر داد و تشریح کرد: در سال ۹۸ بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر ورزشکار در هیأت‌های مختلف ورزشی بیمه بودند که امسال این میزان با کاهش ۹۰ درصدی مواجه شده و آمار ورزشکاران بیمه شده به ۵۰۰ نفر رسیده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: گروه کوهنوردی مجوزدار درسطح شهرستان خلخال نداریم و فعالیت گروه‌های کوهنوردی در قالب تورهای گردشگری و کوهنوردی منوط به اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم از خبرنگاران رسمی شهرستان خلخال در خبرگزاری‌ها و رسانه ملی و پایگاه‌های خبری با اهدای لوح سپاس از سوی اداره ورزش و بسیج ورزشکاران تجلیل به عمل آمد.

-انتهای پیام/3463/631/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار