کد خبر: ۱۲۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
آیت الله علما:
کرمانشاه- همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، از سه آزاده گرانقدر استان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد و تأکید شد که انقلاب مدیون ایثارگران و آزادگان است.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مراسم تجلیل از تعدادی آزاده سرافراز ظهر یکشنبه به طور همزمان در سراسر کشور و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

این مراسم در کرمانشاه با حضور حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین هادی عسگری مدیرکل بنیاد استان و جمعی از مسئولین ارشد نظامی در محل سالن اجتماعات بنیاد کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، امام جمعه کرمانشاه در سخنانی با تجلیل از رشادت‌های جامعه ایثارگری بویژه آزادگان سرافراز اظهار کرد: نظام و انقلاب مدیون این ایثارگران و آزادگان سرافراز است و ما به عنوان خدمتگزاران این نظام به هیچ زبانی نمی‌توانیم از این عزیزان تقدیر کنیم.

آیت الله علما گفت: آزادگان به تعبیر مقام معظم رهبری «الماس های درخشان این کشور هستند» چرا که این عزیزان در دوران سخت اسارت بالاترین نیکی را برای کشور و نظام جمهوری اسلامی انجام داده و پیام امام و انقلاب را عملأ به اثبات رساندند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با گرامی داشت یاد و خاطره سید آزادگان حجت الاسلام ابوترابی اظهار کرد: این شخصیت بزرگ علیرغم سختی‌های بسیاری که متحمل شد، دائمأ در حال تلاش و زحمت برای کشور و نظام مقدس اسلامی بود.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به احادیث و روایات وارد شده از اولیا الهی، ایمان به خدا و منفعت رسانی به جامعه را به عنوان دو خصلت بسیار مهم که مافوق همه خصلت‌های انسانی است بیان کرد و افزود: آزادگان عزیز این مردان بزرگ نمونه بارزی هستند که به خوبی این دو خصیصه را درخود پرورش دادند.

آیت الله علما در پایان با اشاره به شکست مفتضحانه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی در قضیه تحریم تسلیحاتی ایران اسلامی در سازمان ملل اظهار کرد: این یک پیروزی بزرگ برای کشور، نظام و ملت سربلند ایران اسلامی بود که این پیروزی به یقین حاصل زحمات ایثارگران و آزادگان عزیزی است که به نظام و کشور اعتبار داده و حقیقتأ سندهای زنده انقلاب هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار