کد خبر: ۱۲۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
در آستانه کنکور؛
بوشهر- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از راه‌اندازی مرکز و پشتیبانی تحصیلی ویژه دانش آموزان تحت حمایت در آستانه کنکور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر یکشنبه احمد لطفی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اهمیت ارتقای سطح علمی فرزندان خانواده‌های تحت حمایت و به منظور پاسخگویی و ارائه راهنمایی در زمینه مشکلات درسی دانش آموزان، در آستانه کنکور سراسری این نهاد مبادرت به راه‌اندازی مراکز پشتیبانی و مشاوره تحصیلی دانش آموزان کرده است.

وی افزود: مشاورین تحصیلی مستقر در این مراکز با برنامه‌ریزی انجام‌شده ضمن ارتباط گیری بادانش آموزان از چگونگی پیشرفت و آمادگی دانش‌آموز با خبر شده و هدایت‌های لازم را به عمل می‌آورند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: فرایند مشاوره و راهنمایی تا انتخاب رشته دانش آموزان تداوم خواهد داشت.

لطفی عنوان کرد: در راستای تشویق دانش آموزان تحت حمایت در مسیر راهیابی به دانشگاه و کسب مدارج عالی علمی دانشگاهی باهدف توانمندسازی فکری و فرهنگی دانش آموزان تحت حمایت استان، آن دسته از دانش‌آموزانی که در کنکور سال ۱۳۹۹ حائز رتبه‌های برتر کنکور شوند و در رشته‌های طراز اول دانشگاهی پذیرش شوند به‌طور ویژه از سوی کمیته امداد استان بوشهر مورد تشویق و تقدیر قرار خواهند گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: انتظار داریم دانش آموزان تحت حمایت با توکل بر خدا و رفع هرگونه دغدغه و اعتمادبه‌نفس کامل در آزمون شرکت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار