کد خبر: ۱۲۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
وصیتنامه شهید «بهادر باقریان»:
شهید «بهادر باقریان» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: مواظب باشید که دشمنان بین شما تفرقه نیندازند و شما را از روحانیت متعهد جدا نکنند و اگر چنین کردند، روز بدبختی مسلمانان و روز جشن ابرقدرت‌هاست.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، شهید «بهادر باقریان» از شهدای والامقام استان کهگیلویه و بویراحمد در وصیت‌نامه خود نوشته است:

هان ای ملت شریف ایران! شما بودید که با فریادهای «الله‌اکبر» خویش و با پشتیبانی مرجع عالم بشریت، انقلاب را با خون هزاران شهید گلگون‌کفن به پیروزی رساندید. پس مواظب باشید که دشمنان اسلام، چه در داخل و چه در خارج، می‌خواهند به انقلاب ما ضربه بزنند که یکی از نمونه‌های آن، جنگ تحمیلی حزب بعث عراق بود به سرکردگی شیطان بزرگ - آمریکا - [صورت گرفت] و دیگر خطر حضور ناوگان‌های آمریکایی در خلیج فارس می‌باشد.

مواظب باشید که دشمنان بین شما تفرقه نیندازند و شما را از روحانیت متعهد جدا نکنند و اگر چنین کردند، روز بدبختی مسلمانان و روز جشن ابرقدرت‌هاست.

امت حزب‌الله! زمان، زمان حساسی است؛ جنگ میان حق و باطل با تمام قوا ادامه دارد و دشمنان داخلی و خارجی علیه این انقلاب و در لوای اسلام، مخالف ولایت فقیه توطئه می‌کنند. 

جنگ در موقعیت حساس قرار گرفته است. نیروی حق! با تمام قوا و قدرت در برابر باطل، مقاومت و ایستادگی کنید. جبهه‌ها را پر کنید و همیشه در صحنه باشید و شجاعانه و صبورانه با این عوامل کفر بستیزید و به دشمن امان ندهید که ان‌شاءالله پیروزی از آن ما است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار