کد خبر: ۱۲۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،معاون گردشگری استان،فرماندار شهرستان دنا و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی مجتمع اقامتی و تفریحی سی‌سخت افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد حسین‌زاده در مراسم افتتاح مجتمع اقامتی تفریحی سی‌سخت گفت: این پروژه با اعتباری بالغ برشش میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال در منطقه بیاره شهر سی سخت به بهره‌برداری رسیده است.

حسین زاده با بیان اینکه این مجتمع اقامتی و تفریحی با مشارکت بخش خصوصی و حمایت اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ایجاده شده است ،تصریح کرد: از میزان اعتبار هزینه شده، چهار میلیارد و دویست میلیون ریال تسهیلات از محل اشتغال‌زایی روستایی و عشایری و دو میلیارد و دویست میلیون ریال سهم آورده سرمایه گذار است.

وی مساحت این پروژه گردشگری را سه هزار و ۴۷۱متر عنوان کرد و افزود: در این مکان گردشگری ۵سوئیت اقامتی،۲۱سکوی نشینمن، یک سالن پذیرایی،سرویس بهداشتی و کافی شاپ ایجاد شده است.

 

معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در راستای زیر ساخت‌های گردشگری استان صورت گرفته است،اظهار کرد: شش پروژه بزرگ گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است که تا پایان دولت تدبیر و امید در شهرستان‌های استان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار