کد خبر: ۱۲۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اگر شرایط زیرساختی مدرسه‌ای به گونه ای باشد که معلم با حضور در مدرسه بتواند تدریس فضای مجازی انجام دهد، معلم باید در مدرسه حضور داشته باشد و در غیر این صورت معلم از منزل آموزش مجازی را پیگیری می‌کند، اما تصمیم‌گیری نهایی بر عهده شورای مدرسه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ناظم‌زاده اظهار داشت: در جلسه ویدئو کنفرانس که با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاونین وزارتخانه و مدیران کل استان‌ها تشکیل شد، مطالب امیدوار کننده‌ای مطرح و در خصوص موارد مختلف بحث و تبادل نظر انجام گرفت که از جمله آن‌ها می توان به رونمایی از امکانات جدید شبکه شاد در آینده نزدیک اشاره کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به سفر هفته گذشته معاون وزیر آموزش و پرورش به اصفهان خاطرنشان کرد: گزارش خوب و مثبتی از شرایط آموزش و پرورش استان بخصوص در زمینه آمادگی برای بازگشایی مدارس از سوی معاون وزیر ارائه شد.

وی در رابطه با حضور معلمان در مدارس، تاکید کرد: وزیر آموزش و پرورش تصمیم‌گیری در خصوص حضور یا عدم حضور همکاران در وضعیت قرمز در مدارس را به عهده شوراهای مدارس قرار داده است و در خصوص این موضوع با توجه به زیرساخت‌های مدارس تصمیم‌گیری خواهد شد.

ناظم‌زاده بیان داشت: اگر شرایط زیرساختی مدرسه‌ای به گونه ای باشد که معلم با حضور در مدرسه بتواند تدریس فضای مجازی انجام دهد، معلم باید در مدرسه حضور داشته باشد و در غیر این صورت معلم از منزل آموزش مجازی را پیگیری می‌کند، اما تصمیم‌گیری نهایی بر عهده شورای مدرسه است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار