کد خبر: ۱۲۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
مدیر گلزار شهدای کرمان:
محمدرضا حسنی‌ سعدی گفت: اهمیت و موقعیت گلزار شهدای کرمان و شهدای عزیزی که در این مکان مقدس تدفین شدند را باید به دنیا معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمدرضا حسنی‌ سعدی» در جلسه هم‌اندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه در کرمان، با تسلیت ایام عزای حسینی اظهار داشت: اهمیت و موقعیت گلزار شهدای کرمان و شهدای عزیزی که در این مکان مقدس تدفین شدند را باید به دنیا معرفی کنیم.

مدیر گلزار شهدای کرمان با اشاره به وصیت و سفارش سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر خاکسپاری در گلزار شهدای کرمان گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی علاقه بسیاری به گلزار شهدای کرمان داشت و هر زمان که به کرمان می‌آمد، برای حضور در گلزار شهدای کرمان برنامه ریزی می کرد و حتی گاهی نیمه شب در گوشه ای از گلزار شهدای کرمان به مناجات با خدا مشغول می شد.

اهمیت و موقعیت گلزار شهدای کرمان به دنیا معرفی شود/////در حال ویرایش

حسنی سعدی با بیان اینکه گلزار شهدای کرمان شاهد زائران و مهمانان بسیاری از داخل و خارج از کشور است، گفت: پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی حدود ۱۴ هزار دانش آموز از ۱۵۰ مدرسه جهت زیارت قبور مطهر شهدا و شهدای مقاومت در گلزار شهدای کرمان حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های عزاداری و سوگواری در ایام محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گلزار شهدای کرمان عنوان کرد: در جهت تاثیرگذار بودن برنامه های فرهنگی در گلزار شهدای کرمان، آماده دریافت پیشنهادات اصحاب رسانه هستیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار