کد خبر: ۱۳۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
منابع خبری از فشار جراد کوشنر بر ولیعهد سعودی برای حضور در مراسم عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یدیعوت آحارانوت از فشار داماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر محمد بن سلمان ولیعهد سعودی برای شرکت در مراسم عادی سازی روابط میان امارات و اسرائیل در ابوظبی خبر داد.

این رسانه رژیم صهیونیستی گزارش داد : جراد کوشنر مشاور نزدیک و داماد دونالد ترامپ تلاش می کند تا محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را به مراسم امضای توافق صلح میان اسرائیل و امارات در کاخ سفید دعوت کند که انتظار می رود در ماه اکتبر(مهر) برگزار شود.

پیش از این مراسمی که برای آن برنامه ریزی شده، کوشنر و دستیارانش تلاش می کنند موافقت بن سلمان را برای اعزام نمایندگان بلندپایه سعودی به  ابوظبی در روز دوشنبه(فردا) همزمان با رسیدن هیئت اسرائیلی جلب کنند.

با این حال رسانه اسرائیلی با ادعای اینکه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی با پیوستن به توافقات صلح با اسرائیل مخالف است و عدم عادی سازی روابط را ترجیح می دهد، افزود بر خلاف ملک سلمان، فرزندش محمد هر چند انعطاف پذیری بالایی در این زمینه نشان می دهد، ولی هنوز با این گام(عادی سازی) موافقت نکرده است، ولی به نظر می رسد روابط میان کوشنر و بن سلمان، سعودی ها را وادار کرده است، با پرواز هواپیمای اسرائیلی از فراز عربستان موافقت کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار