کد خبر: ۱۳۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،  متن پیام تسلیت  رسول فرخی لاهیجان، سیاهکل، آستانه اشرفیه، رودبنه، دیلمان، پیرکوه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی به مناسبت عاشورای حسینی(ع) به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عاشورا سراسر درس آزادگی، حق طلبی و ظلم ستیزی است. امام حسین (ع) باوفاترین اصحابش را فدای اسلام نمود و خون مطهر خود را بر زمین جاری کرد تا جامعه اسلامی را اصلاح نماید. درسی که عاشورا به ما داد این است که امر به معروف، نهی از منکر و اصلاح جامعه اسلامی از فساد و انحراف آنقدر اهمیت دارد که ولی خدا جان مبارک خویش را فدای این هدف والا می‌نماید. عاشورا سراسر درس بصیرت، ولایتمداری و فداکاری است. اینکه پس از ۱۴۰۰ سال جوانانی برمی‌خیزند و آن حماسه‌ها را در ۸ سال دفاع مقدس رقم می‌زنند و از حرم‌های شریف اهل بیت آنچنان جانانه دفاع می‌کنند و شهید حججی‌ها و حاج قاسم سلیمانی‌ها تقدیم انقلاب می‌نمایند، نتایج درسی است که در مکتب عاشورا آموخته‌اند. امام بزرگوار حقیقتا صحیح فرمودند که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته و ان شاءالله این نظام و انقلاب اسلامی با تاسی از عاشورا و به برکت خون شهدا همچنان زنده و پویا ادامه خواهد یافت تا به دست مبارک صاحب واقعی آن یعنی امام عصر (عج) برسد.

بنده به نوبه خود عاشورای حسینی را خدمت تمامی شیعیان جهان علی الخصوص مردم شریف و آزاده شهرستان‌های لاهیجان، سیاهکل و آستانه اشرفیه تسلیت عرض نموده و قبولی عزاداریهایتان را از درگاه الهی خواهانم.

رسول فرخی

خادم مردم شریف لاهیجان، سیاهکل، آستانه اشرفیه، رودبنه، دیلمان، پیرکوه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی/

پایان پیام

برچسب ها: عاشورای حسینی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار