کد خبر: ۱۳۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
شاید تصور کنید که شهر مشهد، فقط یک مقصد زیارتی برای سفر با تورهای گردشگری است. اما سخت در اشتباهید، قطعا اگر شما با بخشی از جاذبه های خارق العاده این استان و شهر مشهد، آشنا شوید، نه تنها تصمیم می گیرید که به این شهر سفر کنید، بلکه برای این سفر نیز لحظه شماری می کنید. تور مشهد از این جهت است که در سال های اخیر با فروش چند برابری، نسبت به دیگر تورها، مواجه شده است.

حال چرا اینقدر تور مشهد با قطار، تور مشهد هوایی و تور مشهد لحظه آخری اینقدر با فروش خوبی روبرو شده است؟

آیا می توان شهر مشهد را یکی از قطب های گردشگری و تفریحی ایران دانست؟

با ما تا انتها همراه شوید، البته آمادگی کامل برای سفر به مشهد را داشته باشید. ممکن است با مطالعه این مقاله سریعا تصمیم به سفر بگیرید.

حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع)

این تفکر اشتباهی است که حرم مطهر رضوی برای افراد شیعه و معتقد به دین اسلام، مناسب است. توریست های خارجی زیادی، سالانه به این مکان معنوی سفر کرده و نظر بیشتر این افراد این بوده است، که این مکان حس آرامش خاصی را به آن ها می دهد. محیط حرم رضوی، به قدر آرامش بخش و فوق العاده است که همه دوست دارند که ساعت ها در این مکان بمانند و از حس خوب آن، بهره مند شوند. البته حرم مطهر رضوی به غیر از بارگاه امام هشتم، جاذبه های گردشگری دیگری نیز دارد که برخی از آن ها، را برای شما لیست کرده ایم:

۱. موزه حرم مطهر که یکی از بزرگترین موزه های استان خراسان است

۲. مسجد گوهرشاد که یکی از شاهکارهای معماری در قرن های اخیر است

۳. مهمانسرای حضرت که غذاهای فوق العاده ای را ارائه می دهد که البته بدست آوردن فیش غذای آن، کار نسبتا دشواری است.

۴. سقاخانه که با معماری جذابی در صحن انقلاب، ساخته شده است.

مقبره حکیم ابوالقاسم فردوسی؛ شاعر نامدار ایرانی

اگر صفحاتی از تاریخ را ورق بزنید، متوجه می شوید که شهر مشهد نیز در آن، حرفی برای گفتن دارد. از این جهت است که برخی، تور مشهد را برای جاذبه های تاریخی آن، انتخاب می کنند. حکیم ابوالقاسم فردوسی یکی از شعرای بزرگ کشور، که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای خارجی نیز، شناخته شده است. مقبره این مرحوم، در فاصله ۳۰ کیلومتری این شهر قرار دارد. فضای دلنشین، باغ سرسبزی که در مکان مقبره فردوسی، وجود دارد، باعث شده است که هر ایرانی و توریستی که این منطقه را بازدید، می کند، یک عکس یادگاری، داشته باشد.

این مکان تاریخی و جذاب، بیشترین توریست را در بین جاذبه های گردشگری مشهد، به خود جذب کرده است.

آرامگاه نادرشاه؛ از شاهان مشهور ایرانی

باغ بزرگی که در آرامگاه شاه ایرانی قرار گرفته است، چشم هر توریست و گردشگری را به خود دوخته است و زمان ورود به این مکان، همه محو زیبایی این باغ بزرگ می شوند. بیشتر گردشگران، برای گذراندن لحظاتی ناب در باغ نادرشاه و مروری برگی از تاریخ ایران با بازدید از موزه این باغ، به مکان می آیند.

پارک ملت؛ زیبایی چشم نواز در کنار هیجان وصف نشدنی

این یک توضیف فوق العاده از پارک ملت مشهد، است. زیبایی چشم نواز درختان، طبیعی جذاب و فوق العاده را در غرب مشهد، ایجاد کرده است. درختان تنومند، دریاچه وسط پارک، آب و هوای دلنشین در کنار تفریحات هیجان انگیز شهربازی پارک ملت، انتخاب تور مشهد با قطار یا هواپیما را به یک انتخاب عاقلانه برای تعطیلات تبدیل می کند.

این مجموعه به قدری دارای ویژگی های خاص، زیبا و هیجان انگیز است که اکثر شرکت های گردشگری مانند نهال گشت، علی بابا، ندا بال و ... با توصیف آن، گردشگران زیادی را برای انتخاب تور مشهد، قانع کرده اند. اگر اکنون در تعطیلات به سر می برید و نمی دانید کجا را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید، آرامش وصف نشدنی حرم مطهر رضوی و تجربه هیجان انگیز شهربازی پارک ملت، کافیست تا تور مشهد را برای سفر انتخاب کنید.

در ادامه بهترین جاذبه های گردشگری را در یک لیست که توسط کارشناسان باتجربه شرکت خدمات مسافرتی ندا بال، تهیه شده است، برای شما به ارمغان آورده ایم:

در طول سفر خود به شهر مشهد مقدس، باید علاوه بر زیارت حرم مطهر، از جاذبه های گردشگری نیز استفاده کنید. مدیریت یک تور خوب باید به گونه ای باشد که یک سفر خاطره انگیز را برای شما به وجود بیاورد.

اگر اطلاعاتی در مورد جاذبه های گردشگری مشهد ندارید، در ادامه قصد داریم تا بهترین مکان های موجود در این شهر را برای شما معرفی کنیم.

· پارک ساحلی آفتاب

· سرزمین موج های آبی

· طرقبه

· شاندیز

· پارک وکیل آباد

· شهر زشک

· مجتمع های تفریحی ابرده

· بازار رضا مشهد

حال تصمیم با شماست، اگر آمادگی لازم برای سفر کردن دارید، همین حالا تور مشهد را انتخاب کنید. سفر به مشهد در هر ماه سال برای گردشگران جذاب و دیدنی است.

۲۱۲۱

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار