کد خبر: ۱۳۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
مسؤول واحد ادبیات حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از برگزاری آیین رونمایی و معرفی مجموعه شعر «به اتفاق عشق» به صورت مجازی خبر داد.

اعظم قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: آیین رونمایی و معرفی مجموعه شعر «به اتفاق عشق» سروده «علیرضا میرزاخانی هفشجانی» تولید حوزه هنری چهارمحال و بختیاری چهارشنبه ٢٦ شهریورماه برگزار می‌شود.

مسؤول واحد ادبیات حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و مناسب نبودن اجرای برنامه به صورت حضوری آیین رونمایی مجموعه شعر «به اتفاق عشق» تازه‌ترین اثر واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

قاسمی توضیح داد: به «اتفاق عشق» مجموعه‌ ٣٦ غزل از شاعر پیش‌کسوت استان «علیرضا میرزاخانی هفشجانی» است که با سرمایه‌گذاری حوزه هنری و توسط انتشارات سامان دانش منتشر شده‌است.

وی اظهار داشت: عادل حیدری از شاعران جوان استان اجرای این برنامه را به عهده دارد و جواد ضمیری (شاعر و منتقد از استان هرمزگان) و دکتر وحید برزگر قهفرخی این کتاب شعر را معرفی و نقد می‌کنند.

مسؤول واحد ادبیات حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این کتاب در یک‌هزار نسخه و ٨٠ صفحه منتشر شده و دارای اشعاری با مضامین عاشقانه و اجتماعی است.

به گفته وی، رونمایی از مجموعه شعر«به اتفاق عشق» چهارشنبه ٢٦ شهریورماه ساعت ٢١ از صفحه اینستاگرام حوزه هنری به نشانی: hozeyehonarich@  برگزار می‌شود.
انتهای پیام/٦٨٠٣١

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار