کد خبر: ۱۳۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره اهداف این کمیته و عملکرد رشته‌های ورزشی مختلف توضیحاتی را بیان کرد.

کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با پاکسازی دریاچه آزادی اظهار داشت: امروز ۲ فدراسیون نجات غریق و قایقرانی با همکاری مجموعه ورزشی آزادی حرکتی نمادین انجام دادند. توجه به مسائل زیست محیطی یکی از محوری‌ترین موضوعات کمیته ملی المپیک است.

او ادامه داد: در کمیته ملی المپیک ما یک کمیسیون به نام محیط زیست داریم که برنامه‌های پژوهش محور را دنبال می‌کند. برای داشتن یک جامعه سالم باید به محیط زیست توجه شود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص اختصاص بودجه این کمیته به مساله محیط زیست گفت: تا به امروز بودجه تمامی پیشنهادات کمیسیون محیط زیست به تصویب رسیده است.

سعیدی در رابطه با کمک به میزبانی مسابقات آسیایی هندبال از سوی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: رشته‌هایی که توانسته اند در المپیک سهمیه کسب کنند علاوه بر بودجه از پیش تعیین شده، کمک ویژه هم دریافت می‌کنند.

سعیدی: توجه به محیط زیست از محوری‌ترین موضوعات کمیته المپیک است

او ادامه داد: فدراسیون هندبال یکی از فدراسیون‌هایی بوده که عملکرد قابل قبولی داشته است. تاکنون هم بیش‌تر از بودجه مصوب به این فدراسیون کمک شده است.

قرارداد‌های خارجی باید شفاف شوند

دبیر کل کمیته ملی المپیک در رابطه با پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی کشورمان بیان کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال در این زمینه باید پاسخگو باشند. به نظرم اگر قرارداد‌های خارجی شفاف سازی شوند این مشکلات به وجود نمی‌آید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار