کد خبر: ۱۳۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: ملت ایران با دفاع جانانه در دفاع مقدس و مقاومت ۴۰ ساله در حفظ ارزش‌ها، کلکسیون افتخارات خود را تکمیل کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح ظهر امروز به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در همدان اظهار کرد: همانطور که اقشار مختلف مردم و نیروهای مسلح در سال‌های دفاع مقدس با رهبری امام(ره) در مقابل دشمنان ایستادگی کردند امروز هم به پشتوانه مقام معظم رهبری یکی پس از دیگری توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در دنیای امروز چیزی عوض نشده بلکه کارها سخت‌تر و حربه دشمنان هم بیشتر شده است افزود: امروز دشمنان در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هجوم چندین برابری دارند و حربه آخر آنها نیز جدایی مردم از انقلاب است که باید در این زمینه مراقب بود.

 فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بصیر و ولایتمدار هستند بیان کرد: همانطور که در طول ۴۱ سال اخیر همه حربه‌های دشمنان خنثی شده است از این مرحله و گردنه‌های سخت نیز عبور خواهیم کرد.

 وی اضافه کرد: ملت ایران با مقاومت امروز خود در دهه چهل انقلاب، کلکسیون ایستادگی در برابر دشمنان را که از اول انقلاب و جنگ داشتند را تکمیل می‌کنند.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس با آرمان‌های امام، رهبر معظم انقلاب و شهدا میثاق دوباره‌ای خواهیم بست افزود: نیروهای نظامی و انتظامی همچنان از ارزش‌های میهن اسلامی با جان و و دل دفاع خواهند کرد.

وی در پایان اضافه کرد: ایثارگری و جانفشانی‌هایی که در هشت سال دفاع مقدس انجام شد را فراموش نمی‌کنیم و اکنون نیز به شکل دیگری از ارزش‌های امام و انقلاب و رهبری دفاع می‌کنیم.

 انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار