کد خبر: ۱۳۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
شیائومی می ۱۰ به نمایشگر امولد ۹۰ هرتزی، طراحی بهبود یافته، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی از شبکه‌های 5G و دوربین سلفی روزنه‌ای مجهز شده است و یکی از محصولات خوش‌قیمت بازار شناخته می‌شود.

شیائومی در Mi 10 از نمایشگر امولد ۶/۶۷ اینچی ۹۰ هرتزی Full HD پلاس استفاده کرده است. اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی از شبکه‌های 5G در قلبِ می ۱۰ جای گرفته تا قدرت پردازشی موردنیاز این گوشی را تأمین کند. همچنین، باید به حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی آن از نوع LPDDR5 اشاره کرد. ابعاد می ۱۰ شیائومی ۱۶۲/۶ در ۷۴/۸ در ۸/۹۶ و وزنش ۲۰۸ گرم است. می ۱۰ به دوربین چهارگانه مجهز شده است که شاخص‌ترین ویژگی‌اش بهره‌مندی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ است. حسگر دوم ۱۳ مگاپیکسلی و دو حسگر بعدی نیز ۲ مگاپیکسلی هستند که به‌ترتیب از لنزهای واید و ماکرو و پرتره استفاده می‌کنند. دوربین مجهز به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و لنز واید می‌تواند تصاویری عریض را تا ۱۲۳ درجه ثبت و ویدئو‌های 8K‌ را با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه ضبط کند. درباره‌ی دوربین سلفی نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این ماژول درون روزنه‌ای داخل نمایشگر قرار گرفته و می ۱۰ فاقد هرگونه بریدگی است.


درادامه برای آشنایی بیشتر با این گوشی، با جعبه‌گشایی زومیت همراه باشید:

تماشا در یوتیوب | تماشا در آپارات | تماشا در IGTV


شیائومی می ۱۰ را فروشگاه اینترنتی شیائومی 360 برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است. دیدگاه شما درباره‌ی این گوشی چیست؟


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار