کد خبر: ۱۳۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: احداث راه مواصلاتی بین دو شهرستان ماهنشان و چاراویماق از آذربایجان شرقی سبب توسعه خدمت‌رسانی و رفع محرومیت و فراهم کردن امکان زندگی برای روستاییان مناطق محروم و کم برخوردار است.

عبدالحسین علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه راه مواصلاتی بین دو شهرستان ماهنشان از استان و چاراویماق از استان آذربایجان شرقی به طول 7.3 کیلومتر است که سهم زنجان 3.2کیلومتر و سهم استان آذربایجان شرقی 4.1 کیلومتر است، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری مسؤولان این استان بتوانیم همکاری‌های لازم در این زمینه را داشته باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه احداث راه مواصلاتی بین دو شهرستان ماهنشان از استان و چاراویماق از استان آذربایجان شرقی سبب توسعه خدمت‌رسانی و رفع محرومیت و فراهم کردن امکان زندگی برای روستاییان مناطق محروم و کم برخوردار است، گفت: اجرای این تفاهم‌نامه می‌تواند عامل بسیار مهمی در تثبیت جمعیت و جلوگیری از مهاجرت روستاییان باشد.

وی افزود: برآورد هزینه کل پروژه راه روستایی خیرآباد به طول 3.2 کیلومتر 42 میلیارد ریال با احتساب هزینه آسفالت بوده که هزینه فاز نخست 9 میلیارد ریال است که سهم قرارگاه 5.4 میلیارد ریال و سهم اداره راه 3.6 میلیارد ریال است و هزینه فاز دوم آسفالت 33 میلیارد ریال است.

علی‌اکبری تصریح کرد: همکاری و خدمات رسانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سبب کاهش هزینه‌ها و سرعت بخشی در احداث راه مواصلاتی مذکور می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار