کد خبر: ۱۳۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
مدیرعامل حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان گفت: افزایش سرمایه این صندوق در استان سمنان پیگیری می‌شود و هم‌اکنون نیز به ۲۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد اکبری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه سرمایه صندوق از ابتدای تأسیس تاکنون افزایش قابل‌توجهی داشته است، اظهار کرد: سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان، امسال نیز افزایش داشته و از ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دو مقطع افزایش پیدا کرده و به ۲۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه این افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان از اسفند سال ۹۸ تاکنون اتفاق افتاده است، افزود: این افزایش سرمایه در دو مرحله انجام ‌شده است.

مدیرعامل حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: از مجموع عدد افزایش سرمایه، نزدیک ۶۰ میلیارد ریال از طریق تشکل‌های بخش خصوصی تزریق و مابقی نیز توسط دولت تأمین شده است.

اکبری با اشاره به علل افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان گفت: با بازنگری در طرح تأسیس و همچنین ترغیب سهامداران جدید این افزایش سرمایه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه شاکله سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی ترکیبی از بخش خصوصی و دولت است، افزود: در مجموع میزان سرمایه ۵۱ درصد از تشکل‌ها و ۴۹ درصد نیز سهام دولت می‌تواند باشد که در حال حاضر، ۴۲ درصد متعلق به دولت و ۵۸ درصد متعلق به تشکل‌های فعال بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار