کد خبر: ۱۳۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان:
رشت- معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مهم خبرنگاران و رسانه، گفت: خبرگزاری مهر در گیلان عملکرد خوبی در پوشش اخبار فعالیت های سپاه قدس دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کامران کوچکی نژاد معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان صبح چهارشنبه در دفتر خبرگزاری مهر حضور یافت.

سرهنگ کوچکی نژاد در این دیدار با اشاره به نقش مهم رسانه و خبرنگاران در جامعه و تأثیرگذاری بر افکار عمومی، اظهار کرد: خبرنگاران در حوزه‌های مختلف تأثیرگذار بوده و نباید از نقش آنها غافل شد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویا سپاه و سایر نهادها و ارگان‌ها برای بیان عملکرد و اقدامات انجام شده هستند، گفت: اگر خبرنگار نباشد مردم خدمات را نمی‌بینند.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان به تلاش دشمنان نظام و انقلاب برای القای نا امیدی، یاس و ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و نظام هستند، تأکید کرد: در جنگ نرم با دشمنان خبرنگاران و رسانه‌ها بسیار مؤثر هستند.

وی با بیان اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا اقدامات بسیاری از سوی سپاه انجام شد، گفت: خبرنگاران این اقدامات را به خوبی پوشش دادند جای قدردانی دارد.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان در ادامه به تعطیلات پیش رو و مسافرت‌ها به استان اشاره و تأکید کرد: فرهنگ سازی در مورد کرونا از طریق رسانه‌ها بسیار تأثیر گذار بوده در این زمینه نیز رسانه‌ها باید پای کار باشند.

سرهنگ کوچکی نژاد با اشاره به فعالیت‌های خوب خبرگزاری مهر در استان گیلان، اظهار کرد: خبرگزاری مهر اقدامات سپاه در بخش‌های محرومیت زدایی و کرونا را به خوبی به تصویر کشیده است.

حضور به موقع و خوب سپاه و بسیج در ایام شیوع کرونا

مدیر خبرگزاری مهر در استان گیلان در این دیدار با سیاست‌های این خبرگزاری در انعکاس مطالبات مردمی در سطح استان اشاره و اظهار کرد: اقداماتی در این زمینه انجام شده اما با توجه به شرایط هنوز نیازمند کار و تلاش مضاعف هستیم.

مریم اصغری با بیان اینکه هنوز برخی دستگاه‌ها به نقش و جایگاه و قدرت رسانه و خبرنگاران آگاه نیستند، گفت: عملکرد سپاه قدس استان گیلان در همه ابعاد و بخش‌ها مطلوب و خوب است.

وی با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج در ایام شیوع کرونا در استان گیلان، افزود: خبرنگاران به عینه تلاش‌های سپاه در ایام کرونا را دیده‌اند.

مدیر خبرگزاری مهر در گیلان ادامه داد: توجه به فعالیت‌های سپاه و پوشش اخبار و اقدامات آن به علت تلاش‌های مخلصانه این نهاد انقلاب است که در همه زمینه‌ها پای کار بوده است.

وی تأکید کرد: قطعاً اگر مشارکت سپاه و بسیج در اجرای طرح رزمایش مومنانه نبود گیلان در این زمینه موفقیتی کسب نمی‌کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار