کد خبر: ۱۳۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هشت نفر بوده است.

 مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان، اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۵۶ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۵۰۰۲ نفر رسید.

وی ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۶ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان  شناسایی شدند و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۱۶ هزار و ۳۶۱ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون ۵۰۲ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۸ نفر بوده که از این تعداد ۶ مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: همچنین در شبانه روز گذشته در شهرستان های اسلام آباد غرب و صحنه هر کدام یک نفر  در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

محمدی گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۶۷۲ نفر رسید.

وی افزود: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۳۸۹۴ نفر بستری و ۱۲۷۲۸ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

محمدی تصریح کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۷ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۱۱۴ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

انتهای پیام/پ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار