کد خبر: ۱۳۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
هم زمان با هفته وقف؛
ملارد- امام جمعه ملارد از اجرای طرح «شمیم حسینی» در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح یک هزار بسته معیشتی در ملارد توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری عصر شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح «شمیم حسینی» در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح یک هزار بسته معیشتی در ملارد توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملارد اجرایی شده است گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ضرورت توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا، طرح «شمیم حسینی» از رویکرد نمایشگاهی به رویکرد تهیه و توزیع بسته‌های غذایی، در بین عزاداران تغییر کارکرد داده و هدف آن نیز کمک به مناطق فقیر نشین، حاشیه شهر و.. به منظور تعظیم شعائر حسینی است.

حسینی نوری با بیان اینکه «شمیم حسینی» ترویج فرهنگ وقف و اجرای نیات واقفان را نیز دنبال می‌کند، عنوان داشت: ترویج روحیه مواسات و همدلی و کمک مومنانه به اقشار کم برخوردار از دیگر محورهای طرح است.

امام جمعه ملارد با اشاره به ضرورت یاری به اقشاری که مشکلات اقتصادی و شرایط ویژه شیوع کرونا به آنها فشار آورده توسط آحاد مردم و مسئولان گفت: امسال به خاطر شیوع بیماری کرونا سازمان اوقاف بخشنامه «شمیم حسینی» صادر و توصیه کرد که به جای اطعام منابع حاصل از موقوفات صرف تهیه و توزیع بسته ارزاق بین مستمندان خصوصاً مشاغل آسیب دیده از کرونا شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار