کد خبر: ۱۳۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به همراه مسؤولان سپاه کربلا با خانواده‌های شهدای مدافع حرم کربلای خان‌طومان شهید حسن رجایی‌فر و شهید علی عابدینی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه کربلا،سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به همراه، سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و سردار احمد برسلانی فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلا با خانواده‌های شهدای مدافع حرم کربلای خان‌طومان شهید حسن رجایی‌فر و شهید علی عابدینی دیدار کردند.

مسلمی در دیدار با خانواده شهید حسن رجایی‌فر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تبریک و تسلیت به خانواده شهید مدافع حرم رجایی‌فر گفت:‌ خانواده شهدا گنجینه معرفت هستند، انسانی به‌واسطه تربیت در خانواده شهید توانست در جامعه خوش بدرخشد، شهید رجایی‌فر شجاعانه برای انقلاب و اهل بیت(ع) در میدان نبرد حضور پیدا کرد و به شهادت رسید.

وی با تصریح بر اینکه خانواده شهید رجایی‌فر باعث افتخار جامعه هستند، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا اسوه صبر و ایستادگی هستند و پدر شهید رجایی‌فر الگویی برای جامعه امروزی ما است، ما سرباز این مملکت هستیم، حاج قاسم که سیدالشهدای مقاومت است روی سنگ مزارشان نوشته است سرباز وطن، ما وظیفه داریم منویات رهبر معظم انقلاب را اجرا کنیم.

فرمانده سپاه کربلا همچنین دیدار با خانواده شهید عابدینی ضمن تسلیت ایام عزاداری رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و نیز سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، و همچنین ضمن تبریک وتسلیت به خانواده شهید مدافع حرم عابدینی گفت: بسیار خرسندیم که امروز به عنوان یک سرباز در منزل و جایگاه  تربیت شهیدی قرار گرفتیم که باعث افتخار کشور و هر ایرانی است.

مسلمی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم فقط برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) جان خویش را فدا نکردند، افزود: شهدای مدافع حرم برای عزت اسلام ناب محمدی هم رفتند و شهید شدند، ما وظیفه داریم به دیدار خانواده‌های شهدا برویم، در این شرایط وانفسای فرهنگی مردم به شهدا احتیاج دارند چرا که شهدا در زمان شهادت و همچنین بعد از برگشت پیکرشان هم تحول آفرین در جامعه هستند.
 
وی با اشاره به اینکه شهدا در رگ‌های جامعه خون تازه تزریق می‌کنند، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم برنامه‌هایی در شان و جایگاه شهید در شهرستان برگزار کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار