کد خبر: ۱۳۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
در ایام رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام رضا (ع)؛
مشهد ـ همزمان با فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام رضا (ع) و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد دو پایگاه اهدای خون در این روز آماده پذیرش داوطلبان ایثارگر اهدای خون است.

 به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی ، پایگاه‌های فعال اهدای خون مشهد مقدس را در ایام سوگواری رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت حضرت امام رضا علیه السلام اعلام کرد.

همزمان با فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام رضا (ع)، کلیه هموطنان و به‌ویژه مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا ( ع ) می‌توانند در روزهای جمعه و شنبه در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه به پایگاه اهدای خون مستقر در مرکز رفاهی دانشگاه که به همت و کمک دانشگاه علوم پزشکی مشهد واقع در خیابان دانشگاه روبروی خیابان کفایی و پایگاه اهدای خون ثامن در جوار حرم مطهر رضوی ابتدای بازارچه شهید آستانه پرست در نوبت صبح از ساعت ۸ الی ۱۳ که آماده پذیرش داوطلبان مومن و ایثارگر اهدای خون خواهند بود، مراجعه کنند.

همچنین پایگاه‌های شهرستانی اعم از قوچان، نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه و گناباد صبح روز جمعه از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ فعال خواهند بود. با توجه به نیاز همیشگی به خون و مدت زمان محدود نگهداری فرآورده‌های خونی، ازداوطلبان مستمر درخواست شده تا اهدای خون را منوط به ایام مناسبتی و شرایط خاص ننموده و در طول ایام سال این عمل پسندیده را در فعالیت‌های روزمره و اجتماعی خویش لحاظ کنند.

از مراجعان درخواست شده هنگام مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون با در دست داشتن ارائه اصل کارت ملی از آوردن همراه خودداری کنند، همچنین داشتن ماسک الزامی است.

گفتنی است، جمعی از خادمیاران آستان قدس رضوی با توجه به کاهش ذخایر خون استان به کمپین اهدای خون خواهند پیوست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار