کد خبر: ۱۳۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام، گفت: امسال ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ایلام برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار از امروز تا 20 دی ماه است.

 محمد علینظری رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: سازمان بسیج رسانه در راستای ماموریت و اهداف خود به جهت ارتقای تولیدات  ارزشی و حمایت از خبرنگاران و پدیدآورندگان آثار فاخر انقلابی از روش‌های گوناگون اقدام به فعالیت در حوزه رسانه‌ها و مطبوعات می‌کنند.

وی با بیان اینکه ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان در 10 محور برگزار خواهد شد، افزود: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، کرونا و کمک مومنانه، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب، بسیج، حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی از محورهای جشنواره است.

مسوول بسیج رسانه ایلام، گفت: اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اواسط بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

علینظری ادامه داد: اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در قالب خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، مقاله، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافی و اینفوگرافی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی عنوان کرد: مهلت ارسال آثار از امروز ۲۳ مهرماه تا ۲٠ دی ماه است و هر خبرنگار مجاز به ارسال سه اثر در محورهای مختلف برای جشنواره است.

مسوول بسیج رسانه‌ا‌ی ایلام، ادامه داد: آثار ارسالی باید در بازه زمانی بهمن ماه  ۹۸ تا 20 دی ماه  سال جاری در رسانه‌های مکتوب و مجازی استان ایلام منتشر شده باشند. 

انتهای  پیام/ 970821

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار