کد خبر: ۱۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
رئیس سازمان خصوصی سازی برنامه واگذاری این سازمان در سال جاری را اعلام کرد و گفت:عرضه‌های سازمان خصوصی سازی در صورت مناسب بودن شرایط بورس از این طریق انجام می‌شود.
به گزارش تجارت آنلاين، علی اشرف عبدالله‌ پوری‌حسینی- رئیس سازمان خصوصی سازی- در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه واگذاری سازمان خصوصی سازی در سال جاری گفت:طبق تصویب هیات واگذاری، در سال 1394 واگذاری 119 شرکت در برنامه واگذاری سازمان خصوصی سازی قرار دارد که در این میان حدود 15 شرکت از طریق بورس و مابقی از طریق مزایده واگذار می شود.

وی در مورد کاهش تعداد شرکتهای قابل واگذاری در سال جاری گفت:شرکتهای قابل واگذاری از طریق بورس اکثرا در سالهای گذشته به فروش رفته و تعداد کمی از آنها باقی مانده است که در صورت آماده بودن واگذاری آنها آغاز می شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی اظهار کرد:اگر شرایط بورس برای عرضه سازمان خصوصی سازی مناسب بود عرضه‌ها را از طریق بورس انجام می دهیم، در غیر این صورت برنامه سازمان از طریق مزایده دنبال می شود همانطور که در سال 1393 نیز این اتفاق رخ داد.

وی یادآور شد:در سال گذشته از میان شرکت‌های قابل واگذاری 4 شرکت شامل واگذاری از طریق بورس بود و مابقی خارج از بورس واگذار شد که امسال نیز در صورت مناسب بودن شرایط بورس عرضه‌ها از این طریق انجام می‌شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار