کد خبر: ۱۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
بورس تهران در معاملات دومین روز هفته به ادامه مسیر نزولی اصرار کرد و با افت تمامی متغیرهای خود مواجه شد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا، بورس تهران دومین روز معاملاتی هفته را نیز با رنگ قرمز به پایان برد. در این روز سهامداران ناامید و محتاط به دلیل بی اعتمادی به اوضاع بورس سهام خود را فروختند و موجب افت قیمت و ریزش شاخص بورس شدند.

بر این اساس در معاملات امروز حقیقی ها خرید و فروش سهام را در دست گرفتند که در نتیجه این فعالیت به ریزش 331 واحدی شاخص و رسیدن آن به سطح 66 هزار و 208 واحد منجر شد.تداوم افت بورس و نارضایتی سهامداران از این وضعیت در حالی صورت می گیرد که به گفته ی کارشناسان عدم اعتماد سهامداران منجر به روند کاهش بورس و افزایش فروش در بازار سهام شده است.

امروز نیز شرکتهای بانکی و خورویی مورد توجه اهالی تالار شیشه ای قرار گرفتند به طوری که شرکتهای بانک صادرات و ایران خودرو از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شدند علاوه بر این شرکتهای مپنا،کشتیرانی،پالایشگاه اصفهان،همراه اول،تاپیکو، بانک صادرات، تجارت،ایران خودرو،سیمان فارس و خوزستان،ملی مس، غدیر و فولاد مبارکه بیشترین تاثیر را در افت شاخص بورس گذاشتند.پالایشگاه بندرعباس و پتروشیمی پردیس نیز از شرکتهای موثر در شاخص بورس بودند.

در بازار امروز شرکتهای پالایشگاه بندرعباس،خدمات انفورماتیک و آلومینیوم ایران از یبشترین تقاضای خرید برخوردار شده و پالایشگاه اصفهان، نفت پارس و پتروشیمی شازند بیشترین تقاضای فروش را از آن خود کردند.

در بازار بی رمق یکشنبه حجم و ارزش معاملات نیز افت محسوسی پیدا کرد و در نهایت 384 میلیون سهم به ارزش 82 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه تا سطح 294 هزار میلیارد تومان افت کرد.
برچسب ها: تجارت آنلاين ، بورس ، سهام
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار