کد خبر: ۱۳۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
گروه استان‌ها- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: طبق بررسی‌های صورت‌گرفته از سوی وزرات بهداشت هیچ‌ کدام از شهرهای استان جزو ۴۵ شهر خطرناک و بحرانی در شیوع ویروس کرونا نیستند.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین ، با بیان اینکه وضعیت استان قزوین در حوزه کرونا فوق قرمز است اظهار داشت: در این میان میزان رعایت پروتکل‌ها و نکات بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در معابر و اماکن عمومی ما به 48 درصد کاهش یافته که آمار بسیار هشدار‌ دهنده‌ای است.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه استان قزوین در مسیر عبور مسافران مختلف قرار دارد و 11 استان را به پایتخت مرتبط می‌کند، اما طبق بررسی‌های صورت‌گرفته از سوی وزارت بهداشت هیچ‌ کدام از شهرهای استان جزو 45 شهر خطرناک و بحرانی حوزه کرونا نیستند.

حبیبی با اشاره به آمار رعایت پروتکل‌های بهداشتی به میزان 81 درصد در استان قزوین یادآور شد: این آمار میانگین مجموع آمارهایی است که از بخش‌های مختلف مانند اصناف، دستگاه‌های اجرایی و مردم اخذ شده و به این معنا نیست که 81 درصد هم‌استانی‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای استان همچنین از تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و سازمان‌ها خبر داد و گفت:‌ طبق مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونای استان قزوین از این به بعد به افرادی که بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی وارد ادارات و دستگاه‌های اجرایی شوند، خدمات اداری ارائه نمی‌شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی زیر ذره‌بین قرار دارد و هر گونه تخلفی در این حوزه از سوی هر کارمند و یا فرد عادی منجر به توبیخ مدیر دستگاه خواهد شد.

انتهای پیام/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار