کد خبر: ۱۳۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه با اعتبار ۵ میلیارد تومان توسط خیر علیزاده در شهرستان بهار خبر داد.

محمدحسین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افتتاح یک مدرسه در روستای پرلوک شهرستان بهار طی روز گذشته اظهار کرد: این مدرسه دارای ۱۰ کلاس است که از محل اعتبارات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) احداث شده است.

وی بیان کرد: این پروژه با زیربنای ۶۴۲ مترمربع با اعتباری معادل ۲ میلیارد تومان از سوی بنیاد برکت تامین اعتبار و توسط اداره نوسازی مدارس استان احداث‌ شد.

مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با اشاره به اینکه در شهرستان بهار پروژه خیری ۱۲ کلاسه علیزاده در حال اجراست افزود: ضمن قدردانی از بانی پروژه، این اطمینان را می‌دهیم که اداره کل نوسازی مدارس استان همدان با تمام توان در ارائه خدمت به خیرین مدرسه‌ساز تا اتمام کار در کنار خیر خواهد بود.

وی حمایت و مساعدت از خیرین را وظیفه خود دانست و افزود: خیرین در اقدام نیک مدرسه‌سازی و افزایش علم و آگاهی ما را یاری می‌کنند که قدردان هستیم.

مرادی خاطرنشان کرد: پروژه علیزاده در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰  متر مربع و زیربنای یک‌هزار و ۹۰۰  متر مربع در ۵ طبقه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان توسط خیر محمد علیزاده ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار