کد خبر: ۱۳۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
رئیس سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد شماره تلفن 8 رقمی پی‌گیری سریع مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان خبر داد.

سالار حسین‌پور در آیین افتاح مرکز فوریت‌های رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال مزین به نام جهش تولید شده نیاز به بررسی بیشتر وضعیت واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در استان داریم.

رئیس سازمان صمت استان ادامه داد: ابتدا کارگروه رفع موانع تولید را در استان داشتیم و هر هفته یک بار کارگروه برگزار می‌شد اما تصمیم‌گیری طولانی و وقفه در کار ایجا می‌شد اما اینجا همه دستگاه‌ها حضور دارند و سرمایه‌گذار و صاحبان واحدهای مشکل‌دار می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۳۳۹۰۱۸ تماس بگیرند و اگر واحدی مشکل ستادی و مرکزی هم داشته باشند تماس گرفته شود تا مشکل را بررسی کرده و در دستور کار قرار دهند.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: مزیتی که این اورژانس دارد نمایندگان دستگاه‌ها حضور دارند تا در راستای رفع مشکل اقدام کنند، البته  ۹۸ درصد مشکلات واحدهای تولیدی و همچنین سرمایه‌گذاری درون استانی است و می‌توان مشکلات را همینجا برطرف کرد و مرکز فوریت‌ها به همین دلیل پایه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/82009
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار