کد خبر: ۱۳۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که اهانت فرانسه به پیامبر(ص) منجر به اتحاد بیشتر مسلمانان می شود، گفت: مسلمانان دنیا در دفاع حریم پیامبر(ص) یک صدا این عمل را محکوم می کنند.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن محکومیت اهانت دولت فرانسه به شخصیت نورانی پیامبر اکرم (ص) اظهارکرد: مسلمانان با ایمان به پیامبر اسلام (ص) دین مبین اسلام را زنده نگه داشته و در طول تاریخ راه ایشان را ادامه دادند.

وی تاکید کرد: آرمان پیامبر (ص) از صدر اسلام تاکنون زنده و جاودانه است و باقی خواهد ماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز رئیس جمهور فرانسه و تفکر غیراخلاقی به ساحت پیامبر اسلام (ص) اهانت کرده و دل همه مسلمانان را جریحه دار کرده است.

ولی نژاد بیان کرد: مردم ایران همچون سایر کشورهای اسلامی این عمل دولت فرانسه را محکوم و خواهان و خواستار برخورد محکم و جدی با آنها هستند.

وی با بیان اینکه اهانت به پیامبر (ص) منجر به اتحاد بیشتر مسلمانان شده است، تاکید کرد: فرانسه بدانند همه مسلمانان دنیا در دفاع حریم پیامبر (ص) متعهد بوده و یک دست و یک صدا این عمل شنیع را محکوم می‌کنند.

ولی نژاد اضافه کرد: فرانسه بارها دیده که مردم نسبت به دین خدا و پیامبر محکم و جدی هستند و بنابراین امیدواریم به درک درست از این شخصیت فوق العاده رسیده و دست از توهین به ساحت پیامبر (ص) بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دولت فرانسه باید در گفتار و رفتار خود تجدیدنظر کرده و همانطور که مسلمانان به اعتقادات سایر ادیان احترام می گذارند دیگران هم به اعتقادات تمام مسلمانان احترام بگذارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار