کد خبر: ۱۳۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
سازمان بهداشت جهانی اقلام پزشکی و کمک‌های اولیه برای مقابله با ویروس کرونا به قرقیزستان اهدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، "عالم قادر بیشن علی‌اف" وزیر بهداشت و درمان قرقیزستان با " هانس کولوگ" نماینده شورای منطقه ای سازمان بهداشت جهانی در استانبول  دیدار کرد.

در چارچوب این دیدار طرفین در مورد مسائل همکاری بین دفتر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی  و قرقیزستان در زمینه بهداشت بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه، وزیر بهداشت قرقیزستان وضعیت و اقدامات در حال انجام برای مبارزه با ویروس کرونا در قرقیزستان را اعلام کرد. همچنین در مورد کمک‌های بشردوستانه و فنی به بخش بهداشت قرقیزستان مسائلی مطرح شد.

علی‌اف وزیر بهداشت قرقیزستان، از نماینده سازمان بهداشت جهانی برای حمایت مداوم از قرقیزستان در حفظ و تقویت سلامت مردی قدردانی کرد.

هانس کلوگ، مدیر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی به نوبه خود خاطرنشان کرد: سازمان بهداشت جهانی همیشه آماده حمایت از وزارت بهداشت قرقیزستان است.

قرار شد در آینده نزدیک، کمک های بشردوستانه به قرقیزستان ارسال شود که این کمکها شامل مانیتور قلب، کیت برای درمان زخم ها در موارد اضطراری، ماسک جراحی، دستکش، لوازم آزمایشگاهی برای عفونت ویروس کرونا و غیره است که طی 10 روز آینده در قرقیزستان خواهد بود.

انتهای پیام/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار