کد خبر: ۱۳۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
عضو شورای شهر کرج:
کرج - عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: با ایمن‌سازی و بهبود کیفیت جاده حلقه‌دره باید از وقوع تصادفات در این مسیر بکاهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سارا دشتگرد عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و هفدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، با تبریک به مناسبت میلاد نبی اکرم اسلام (ص) اظهار کرد: درگذشت فرهاد زنگنه یکی از کارکنان شهرداری را در حادثه رانندگی که موجب اندوه و درد شده به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: از شهردار کرج و رئیس سازمان پسماند انتظار دارم ضمن پیگیری موضوع، نسبت به پرداخت حقوق قانونی و تمام دیون متعلقه به همسر و فرزندان خردسال آن مرحوم اقدامات لازم را انجام دهند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تأکید کرد: خواهشمندم با ایمن‌سازی و بهبود کیفیت مسیر جاده حلقه‌دره و همچنین وصول مطالبات شهرداری از شهرهای اقماری و تعهدات دولت در خصوص این امر از وقوع حوادث بعدی جلوگیری شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

وی تصریح کرد: اگر جاده‌های شهری به حال خود رها شود به طور مسلم به مشکلات زیادی روبه‌رو خواهند شد و تشدید تصادفات جاده‌ای را در پی دارند، این امر برعهده شهرداری است و باید رضایت شهروندان را در این زمینه کسب کند.

دشتگرد گفت: همچنین باید با به‌کارگیری روش‌های بهبود ایمنی از آمار تصادفات و تلفات ناشی از آن بکاهیم، این امر با استفاده از نظریات کارشناسان به راحتی قابل انجام است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار