کد خبر: ۱۴۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
فرمانده سپاه ثارالله کرمان:
کرمان - فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: در حوزه تحریم تنها جایی که لطمه نخورد نیروهای مسلح بودند که در این شرایط ایستادند و در مرزها به صورت دژی مستحکم در مقابل دشمنان تبدیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی صبح شنبه در دیدار با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش بیان داشت: خدا را شاکریم که نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی به عنوان نیروهایی مکتبی، مردمی و انقلابی هستند که شاخصه بزرگشان در کنار سایر مشخصه‌ها داشتن فرمانده‌ای واحد است که حجت خداست.

وی با بیان اینکه سپاه و ارتش مأموریت‌های مشخص، به روز و دقیقی در همه عرصه‌ها دفاعی، نظامی، امنیتی و … به ویژه در توانمندی نیروهای مسلح به عهده دارند، افزود: مأموریت مشخص، به روز و دقیقی برای ارتش و سپاه در همه عرصه‌های به ویژه در زمینه توانمندی نیروهای مسلح وجود دارد که بزرگ‌ترین عامل بازدارندگی دشمنان در برابر ملت ایران است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دو مجموعه ارتش و سپاه در این حوزه رقابتی سازنده با هم دارند، رقابتی که نتیجه آن پیشرفت و سربلندی نظام است و همه خرسندیم از موفقیت در حوزه‌های فناوری ارتش و سپاه که جای خوشحالی دارد.

معروفی تصریح کرد: در حوزه تحریم تنها جایی که لطمه نخورد نیروهای مسلح بودند که در این شرایط ایستادند و اقتدار نظام را حفظ کردند و در مرزها به صورت دژی مستحکم در مقابل دشمنان در آمده اند.

وی گفت: انسجام در نیروهای مسلح الگویی برای کشور است اما متأسفانه سیستم اجرایی کشور این الگو را سر منشأ کارهای خود قرار نمی‌دهد، نگاه ما سیاسی نیست بلکه انقلابی، ولایی و مردمی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: نیروهای مسلح به ویژه سپاه و ارتش اقتدار نظام را در حوزه دفاعی نشان می‌دهند، سپاه در کنار ارتش است و ذره‌ای احساس جدایی ندارند، ارتش خانه ماست سپاه هم خانه شماست، آبروی ارتش و سپاه یکی است و هر کدام سرمان بالا باشد سر نظام بالا خواهد بود ما یک خانواده هستیم و آبروی همدیگر را باید حفظ کنیم.

وی ادامه داد: رزمایش‌های مشترک سپاه و ارتش پیام بزرگی به دنیا و کشورهای منطقه و کشورهای عربی دارد، خدا را شاکریم که امروز مجموعه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سربلند است و مقبولیت سازمانی و مردمی دارد ضمن اینکه مهمترین موضوع برای مردم امنیت است.

وی گفت: مردم ما به ویژه جوانان امنیت امروز خود را مدیون سردا سلیمانی و شهدایی همچون صیاد شیرازی و… می‌دانند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار