کد خبر: ۱۴۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
دکتر زهره هراتیان رئیس ایفمارک با رد ادعای سرمربی ماشین‌سازی اعلام کرد که بازیکنان این تیم تأییدیه پزشکی نداشتند، اما مجوز بازی گرفته‌اند.

دکتر زهره هراتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات وحید بیاتلو سرمربی ماشین‌سازی که صحبت‌هایی را علیه او مطرح کرده و گفته ایفمارک ترکیب تیم او را تغییر داده است، گفت: هیچ تغییری در ترکیب ماشین‌سازی از سوی ایفمارک رخ نداده است و بازیکنان موردنظر هم در ترکیب ماشین‌سازی بازی کرده‌اند. امروز و سه دقیقه مانده به شروع بازی با من تماس گرفته شد و گفتند سه بازیکن رده امید ماشین‌سازی و سه عضو کادر فنی، تأییدیه ایفمارک را ندارند.

وی ادامه داد: این فصل با توجه به شیوع کووید-19 (کرونا) تأکید شده بود که همه تیم‌ها باید به ایفمارک بیایند و تست‌های پیش‌فصل را پشت سر بگذارند. پس از انجام تست‌ها نیز تأییدیه آنها یا کارت سلامت صادر می‌شود که این مسئله نیز طبق قانون فیفاست.

«برهان عابد، رضا کریمی و مهدی رستمی (بازیکن)، شاهین حاج‌بابایی (سرپرست) و حسین نصرتی و بختیار حسین‌زاده (مربی) از تیم ماشین‌سازی تأییدیه ایفمارک را نداشتند.»، رئیس ایفمارک درباره اینکه مشکل این نفرات برای دریافت تأییدیه پزشکی چه بوده است، اظهار داشت: وقتی نام این نفرات برای ما ارسال شد، کنترل کردیم که متوجه شدیم نام‌شان در لیست تأییدیه پزشکی نبوده و کمیته مسابقات هم به درستی کارت بازی آنها را نداده است. با این حال این نفرات به صورت مشروط مشکلی بابت همراهی تیم‌شان در هفته اول نداشتند.

 

هراتیان افزود: با توجه به شروع لیگ و حساسیتی که وجود داشت، در هفته اول خواسته بودیم که نفراتی که معاینات آنها تکمیل نشده است به صورت مشروط مجوز بازی داشته باشند. با توجه به اینکه مراکز درمانی در حال حاضر شلوغ است، برخی تست‌ها و به خصوص تست قلب با تأخیر انجام می‌شود. چون این مسئله را می‌دانستیم، کارت بازی نفراتی که معاینات آنها تکمیل نشده بود، صادر نشد تا این مسئله باعث شود این نفرات معاینات خود را تکمیل کنند، اما با تعهدنامه مشکلی برای همراهی تیم‌شان در هفته اول نداشتند. این تست‌ها و به خصوص تست قلب با توجه به شرایط کرونایی حتماً باید انجام شود.

وی تأکید کرد: اینکه چرا سیستم مدیریتی و پزشکی ماشین‌سازی سه دقیقه مانده به بازی یادشان افتاده برای مجوز بازیکنان خود اقدام کنند، نمی‌دانم چه دلیلی داشته، اما نکته مهم این است که به آنها اجازه بازی داده شده و این نفرات نیز بازی کرده‌اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار