کد خبر: ۱۴۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در دیدار با نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح برق امید ویژه مشترکان خانگی است و مشترکان کم مصرف از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهره مند می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سیدمحمد موسوی زاده بیان داشت : از مجموع ۴۵ هزار و ۹۰۰ مشترک برق خانگی شهرستان دامغان ، با توجه به مصرف قبلی مشترکان ، در حال حاضر ۳۵ درصد مشترکین این شهرستان در شمول تخفیف ۱۰۰ درصدی طرح برق امید قرار دارند.

وی با اشاره به این که هر سال متوسط بلند مدت رشد مصرف برق حدود شش درصد می باشد و چنانچه این میزان رشد مهار نشود ، مشکلاتی را در پی خواهد داشت افزود: برق امید مختص مشترکان برق خانگی است و پیش بینی می گردد با اجرای این طرح، حداقل ۱۰ درصد کاهش مصرف به ویژه در گروه پرمصرف ها صورت پذیرفته و انرژی صرفه جویی شده در بخش مولّد استفاده شود.

وی با عنوان این که در نظر است بر اساس اعلام شرکت توانیر ، از آذر ماه سال جاری خدمات حضوری برق حذف و صفر گردد یادآور شد: در راستای تحقق دولت الکترونیک و حفظ سلامت شهروندان در این شرایط کرونایی ، ۴۰ خدمت در حوزه های مشترکان و بهره برداری به صورت غیرحضوری ارائه خواهد شد و کلیه مشترکان با نصب اپلیکیشن "برق من" می توانند از تمامی خدمات مورد نظر بهره مند شوند.

موسوی زاده تصریح کرد : به لحاظ وجود تاسیسات توزیع برق در استان ، ۱۵ درصد به شهرستان دامغان اختصاص دارد و از نظر مصرف انرژی ، ۲۰ درصد در بخش خانگی و ۷۰ درصد صرف صنعت و کشاورزی می شود .

وی با اظهار این که به منظور اجرای طرح های عمرانی برق رسانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان دامغان در طی سال قبل ، ۶۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت پذیرفته اضافه کرد: برای پروژه های عمرانی امسال این شهرستان نیز مبلغ ۱۱۵ میلیارد ریال پیش بینی شده است .

همچنین در این نشست، پیرامون نحوه تامین برق منطقه جنوب شهرستان دامغان نیز بحث و تبادل نظر شد.

46

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار