کد خبر: ۱۴۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
جامعه مداحان خراسان رضوی در پی اهانت یک ورزشکار به ساحت پاک ائمه در بیانیه این حرکت را محکوم کردند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،  خراسان رضوی در پی اهانت یک ورزشکار به ساحت پاک ائمه بیانیه ای صادر کردند.

بیانیه جامعه مداحان خراسان رضوی به این شرح است؛

به تازگی مطلبی از یک ورزشکار در توهین به ائمه هدی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که دل هر مسلمان و دغدغه مند را به درد آورده است.

در این مطلب سخیف اهانت به دین داران، جامعه مذهبی و زیر سوال بردن بدیهی ترین ارزش‌های اسلامی چیزی دیگری نمی باشد.

هر چند که این توهین ها از سوی برخی افراد معلوم الحال و کسانی است که معمولا دین خود را از کف داده و به کفر روی خوش نشان داده و کج روی و اهانت می کنند موضوع تازه ای نمیباشد.

در واقع از ورزشکاران و جامعه ورزشی کشور که در اغلب عرصه های ورزشی به امام علی علیه السلام بعنوان اسوه و الگو اقتدا می‌نمایند و در حفظ کرامتهای دینی و ارزش‌های اسلامی انقلابی سرآمد جامعه اسلامی می باشند چنین مواضع زننده ای
جای سوال است.

چرا که توهین به ائمه و اهل بیت علیه السلام توهین به اهل منبر، ورزشکاران عزیز و ستایشگران مذهبی اهل بیت علیه السلام می باشد و از طرفی خواست و مطلوب عناصر مطرود استکباری، دگراندیشان بی دین و لائیک و حتی دیگر اجانب وابسته منطقه است.

استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل به نقش و تاثیرات شگرف معارف اهلبیت واقفند و اگر کسی از سر نادانی و یا عامدانه توهینی را به زبان راند باعث شده تا این ایادی کفر و الحاد به مقاصد شوم شان بیشتر نزدیک شوند.

به طور قطع جامعه ستایشگران مذهبی، اهل منبر و مداحان اهل بیت (ع) سنگر داران اندیشه دینی مردم اند، که در طول چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب همواره افکار جامعه را به سمت چهارده معصوم پاک و خصوصا و نهضت ظلم ستیز عاشورای حسینی (ع) سوق داده اند، و آنچه معاندان و دشمنان خارجی و داخلی اهل بیت و ولایت رشته کرده اند همه را پنبه نموده اند.

در پایان از مسئولان، مقامات قضایی استان، جامعه فرهیخته ورزشکاران و همه دغدمندانی که دل در گروی معارف دینی و حب اهل بیت علیهم السلام را دارند درخواست دارد تا با فوریت نسبت به رسیدگی به این موضع اقدام عاجل به عمل آورند تا درس عبرتی باشد برای سایرین تا دگربار جامعه مذهبی ما شاهد چنین گستاخی هایی علیه اهل بیت علیهم السلام نباشیم.

والسلام

جامعه ستایشگر و هیآت مذهبی خراسان رضوی

 انتهای پیام/۷۰۰۴۵

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار