کد خبر: ۱۴۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:
زنجان-معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد: با افرادی که محدودیت‌های کرونایی را نادیده می‌گیرند، برابر قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی‌نافچی ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونای استان با یادآوری اینکه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، محدودیت‌های کرونایی در سه شهر زنجان، ابهر و خرم‌دره از دیروز اعمال می‌شود، گفت: افرادی که به این محدودیت‌ها توجه نکرده و موارد را جدی نمی‌گیرند، برابر قانون با این افراد برخورد خواهد شد.

وی از انجام عملی طرح ممنوعیت‌های یک ماهه برای مشاغل غیرضرور در استان زنجان از ۲۰ آبان‌ماه خبر داد و افزود: برای اینکه شاهد انجام بهینه دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا در خصوص محدودیت‌های مشاغل غیرضروری باشیم، فرمانداران زنجان، ابهر و خرم‌دره باید به این موضوع توجه زیادی داشته باشند.

مرادی نافچی با بیان اینکه برای اجرای صحیح این محدودیت‌ها همه دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی پای کار خواهد بود، تصریح کرد: محدودیت‌هایی که از ۲۰ آبان‌ماه و از ساعت ۱۸ برای مشاغل غیرضروری اعمال می‌شود فقط مربوط به سه شهر زنجان، ابهر و خرم‌دره بوده و این محدودیت برای سایر شهرها صادق نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از موضوعات مهم در شرایط کنونی، لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک توسط ارائه‌کنندگان خدمات و نیز دریافت‌کنندگان این خدمات است، ادامه داد: متاسفانه این موضوع در برخی از شهرهای استان کمرنگ شده است.

مرادی‌نافچی با بیان اینکه اصناف باید موضوع استفاده از ماسک توسط ارائه‌دهندگان خدمات به مردم را جدی بگیرند، اظهار کرد: استفاده از ماسک و رعایت سایر موارد باید به عنوان یک اولویت در دستور کار فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان قرار گیرد؛ چرا که امروز هیچ اولویتی بالاتر از حفظ سلامتی مردم نیست.

وی با یادآوری اینکه مصوبات قرارگاه عملیاتی استان باید در کم‌ترین زمان ممکن به اجرا گذاشته شود، بیان کرد: برای اینکه بتوانیم در خصوص اعمال محدودیت‌ها در خصوص مشاغل غیرضروری به نتیجه مورد نظر دست یابیم، باید همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله انصاف، نیروی انتظامی و هیئت امنای بازار را داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه شیوع موج سوم کرونا بیانگر آن است که همه محدودیت‌ها در سطح کشور باید جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت‌های موجود، اصنافی که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکنند، برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار