کد خبر: ۱۴۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با بیان اینکه طبق اطلاعیه اتاق اصناف بازار میوه و تره‌بار شامل محدودیت‌های تعطیلی ساعت ۱۸ نیست گفت: تمام واحدهای صنفی این اتحادیه با توجه به شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعم از زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هستند.

رضا البرزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طبق اطلاعیه اتاق اصناف بازار میوه و تره‌بار همدان شامل محدودیت‌های تعطیلی ساعت ۱۸ نیست اظهار کرد: صنوفی که مایحتاج ضروری و اولیه مردم را تامین می‌کنند در حال حاضر مشمول محدودیت نیستند.

وی با اشاره به اینکه چهار صنف ضروری کماکان می‌توانند به فعالیت روزانه خود ادامه دهند افزود: تمام واحدهای صنفی این اتحادیه با توجه به شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعم از زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هستند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با تأکید بر اینکه از سوی اتحادیه تره‌بار در فواصل مختلف ماسک رایگان در اختیار واحدهای صنفی قرار گرفته است تصریح کرد: بروشورهای رعایت موازین بهداشتی در سراسر واحدهای صنفی نصب شده است.

وی به ضرورت رعایت کامل موارد بهداشتی توسط واحدهای صنفی و متقاضیان اشاره کرد و گفت: واحدهای صنفی از ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک معذور هستند از همین رو از مردم شریف درخواست داریم زمان مراجعه به بازار سرگذر پروتکل‌ها را رعایت کنند.

انتهای پیام/89033/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار