کد خبر: ۱۴۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
دبیرکل حزب الله لبنان گفت که بخاطر تمامی فداکاری هایی که شهدای مقاومت برای ما انجام دادند تا امنیت، قدرت و حضور مقتدرانه در منطقه را پس از دستیابی به عرفان نسبت به پروردگار تعالی تجربه کنیم، تشکر می کنیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، دقایقی پیش سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت  روز شهید حزب الله آغاز شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سید حسن نصرالله در آغاز سخنرانی  گفت: به تمامی برادران و خواهران سوری به خاطر شهادت شیخ محمد الافیونی و به برادران و خواهران یمنی بخاطر شهادت استاد حسن زید و به برادران فلسطینی بخاطر شهادت اسیر کامل ابووعر تسلیت و بازهم به برادران فلسطینی بخاطر پیروزی ماهر الاخرس علیه زندان های اشغالگران صهیونیست تبریک عرض می کنم.

عملیات «احمد قصیر» امیر شهدای استشهادی همچنان یکی از بزرگترین عملیات ها ضد رژیم صهیونیستی است.

به روح تمام شهدای پاک و طاهر (مقاومت) و عرفان و عبودیت زیبای آنان درود می فرستیم. میدانیم که آنان تا چه حد برای ما فداکاری کردند و عظمت‌ و بزرگی  آن ها را هم می دانیم. بخاطر تمامی فداکاری هایی که برای ما انجام دادند تا امنیت و قدرت و حضور مقتدرانه در منطقه را پس از دستیابی به عرفان نسبت به پروردگار تعالی تجربه کنیم، تشکر می کنیم.

در حال تکمیل...

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار