کد خبر: ۱۴۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
تخریب ابنیه های غیرتاریخی پادگان ۰۷ خرم آباد با حضور امیر خوش کنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ پیاده لرستان، گودرز امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ، محمد شریفی مقدم شهردار مرکز استان و رستم کوشکی رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد آغاز شد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در خرم آباد ، محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد با اشاره به این این رخداد مهم گفت : ابنیه ها و سوله های غیرتاریخی پادگان ۰۷ خرم آباد در حال تخریب است و ان شاءالله به زودی تخریب این ساختمان ها به اتمام می رسد و دیوار پادگان نیز در کوتاهترین زمان برداشته خواهد شد.
 محمد شریفی مقدم در ادامه افزود : با توجه به اینکه پادگان ۰۷ در وسط شهر قرار دارد و فضای زیادی را اشغال نموده ، سد معبری برای عبور و مرور مردم و ساکنان منطقه خیابان انقلاب و سه راه اسدآبادی است با رایزنی های اعضای پرتلاش شورای دور پنجم و همچنین شهرداری خرم آباد خوشبختانه امروز شاهد تخلیه و تخریب این پادگان هستیم . 
 شهردار مرکز استان لرستاندر ادامه تاکید نمود: با تخلیه این پادگان بخشی از زمین آن به واحد مسکونی، فضای سبز و ورزشی اختصاص داده می شود و از محل فروش زمین‌های سهم شهرداری بخشی از املاک واقع در طرح تعریض خیابان انقلاب تملک و تعریض خواهد شد . 
 محمد شریفی مقدم همچنین خاطرنشان ساخت: سوله ها و ساختمان های پادگان ۰۷ که قِدمت تاریخی و فرهنگی دارند با حفظ کاربری و تعامل با اداره کل میراث فرهنگی لرستان به موزه های فرهنگی تبدیل و در معرض دید عموم و گردشگران قرار خواهند گرفت .
 شایان ذکر است همچنین در این مراسم ، علی محمد صالحی نسب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر خرم آباد و نماینده لرستان در شورای عالی استان ها، زهرا نظری نائب رئیس شورای اسلامی شهر، ولی الله رستمی نژاد خزانه دار شورای شهر خرم آباد ، عباس گرمه ای معاونت اداری- مالی شهرداری و برخی اصحاب رسانه استان حضور داشتند که در پایان این مراسم محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد و اعضای شورای اسلامی شهر با اهدای لوح تقدیر از زحمات و همکاری های امیر خوش کنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ لرستان تقدیر نمودند .

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار