کد خبر: ۱۴۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
تلویزیون به مناسبت پیش‌رو بودن روز کتاب و کتابخوانی، فیلم‌هایی را با این مضامین در جدول پخش فیلم‌های سینمایی شبکه نمایش قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه نمایش با توجه به اهمیت ”کتاب و کتابخوانی ”و توجه رسانه ملی به ترویج این موضوع، فیلم‌هایی را با مضامین کتابخوانی و نویسندگی در جدول هفتگی خود قرار داده است که هر روز ساعت 19 در بخش موضوعیِ منتخب پخش خواهد شد.  همچنین این شبکه در بخش صحنه‌گران به مرور آثار و فیلم‌های مل گیبسون خواهد پرداخت.

ساعت 13 نمایش:

فیلم‌های ایرانی و تله فیلم‌های شبکه نمایش از شنبه 24 تا جمعه 30 آبان به ترتیب: ”چراغ‌های ناتمام (فیلم شنبه 24 آبان به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی)»، ”سیب ترش»، ”فرزندان» ، ”به قید قرعه»، ”دست راست من»، ”خاتم شیراز» و ”عشق شیشه‌ای» روی آنتن می‌روند.

ساعت 19 نمایش:

این هفته شبکه نمایش در بخش موضوع منتخب هفتگی خود به فیلم‌های با مضامین کتاب‌خوانی و نویسندگی می‌پردازد که از شنبه تا جمعه به ترتیب: ”میزری»، ”دزد و نویسنده»، ”نابغه»، ”خانم پاتر»، ”خانه خلوت»،  ”چارلز دیکنز-مردی که سرود سال نو را نوشت» و ”عجیب‌تر از داستان» پخش خواهند شد.

ساعت 21 نمایش:

این شبکه در بخش صحنه‌گران به مرور آثار مل گیبسون بازیگر و کارگردان می‌پردازد. او که توانست با کارگردانی و بازی‌اش در نقش اصلی «شجاع دل» آن چنان مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار بگیرد که همزمان دو جایزه اسکار را برای بهترین فیلم و کارگردانی از آن خود کند.

فیلم‌های این بازیگر عبارتند از: ”سگ آبی»، ”سازمان آلوده»، ”اسلحه مرگبار 4»، ”لبه تاریکی»، ”نشانه‌ها»، ”باج» و ”پرفسور و مرد دیوانه.»

ساعت 23 نمایش:

در بخش فیلم‌های جذاب شبکه نمایش، از شنبه تا جمعه به ترتیب فیلم‌های: ”استاد بزرگ»، ”نمک و آتش»، ”اینو تحلیل کن»، ”سرقت معمولی»، ”اولین قتل»، ”پیرمرد و اسلحه» و ”مایکل کلایتون» روی آنتن می‌روند.

ساعت یک بامداد نمایش:

فیلم‌های کلاسیک شبکه نمایش به ترتیب ”آخرین موج»، ”قطار سریع‌السیر فون رایان»، ”جنون»، ”قاتلی بر فراز ایگر»، ”اگر زنده‌ای شلیک کن»، ”مکالمه» و ”دشمنی در اعماق» پخش می‌شوند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار