کد خبر: ۱۴۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: با توجه به نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان، بارش برف در ارتفاعات و محورهای کوهستانی گلستان آغاز شده است و دریای خزر تا یکشنبه آینده مواج است.

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان، اظهارداشت: این سامانه سرد و بارشی از امروز به استان نفوذ کرده و تا یکشنبه 25 آبان ماه در استان ماندگار است و سبب بارش برف در ارتفاعات شده است.

وی افزود: هم‌اکنون بارش برف در مناطق کوهستانی استان و محور توسکستان - شاهرود استان سمنان گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان اظهار کرد: وزش شدید باد، مواج و متلاطم شدن دریای خزر سبب ایجاد موج تا ارتفاع 2 متر در دریا می‌شود.

داداشی گفت: دمای حداقل گرگان امروز صبح به 8 درجه سلسیوس رسید. پیش بینی می شود دمای حداکثر گرگان امروز به 17 درجه سلسیوس برسد.

شرکت آب منطقه‌ای گلستان هم با توجه به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان به دلیل نفوذ سامانه پرفشار بارشی به استان اعلام کرد: با توجه به ماهیت بارش‌های فصلی و احتمال بالا آمدن ناگهانی آب مسیل‌ها و افزایش نسبی سطح آب رودخانه‌ها، شرکت آب منطقه‌ای گلستان از هم استانی‌های و عموم مردم تقاضا دارد در حاشیه رودخانه‌های دائمی و فصلی استان توقف نکنند و از نزدیک شدن به رودخانه‌ها، مسیل‌ها، مخازن سدها و مناطق مستعد وقوع سیل، خودداری کنند.

انتهای پیام/581/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار