کد خبر: ۱۴۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: گروه‌های جهادی بسیج در خط مقدم خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار فرهنگ مستعد حصاری بعد از ظهر امروز در جلسه ویدئو کنفرانس با فرماندهان و مسؤولان بسیج سازندگی و شورای جهادی نواحی بسیج استان اردبیل، اظهار کرد: امروز گروه‌های جهادی بسیج در خط مقدم محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی بوده و در شرایط سخت و بحرانی نیز در کنار مردم و محرومین هستند‌.

وی با تاکید بر اهمیت توانمندسازی و تقویت حرکت‌های جهادی، افزود: توانمندسازی و تقویت گروه‌های جهادی بسیج برای نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف مورد نیاز از اهمیت خاص برخوردار است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به رویکرد خدمت‌رسانی به مردم در بسیج و سپاه، تصریح کرد: علی‌رغم وجود ماموریت‌های مختلف در بسیج و سپاه، خدمت‌رسانی به مردم در اولویت بوده است.

مستعد حصاری افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و مردم‌یاری و مردمداری در بسیج و سپاه وظیفه ماست و باید هر آنچه در توان داریم برای خدمت به مردم بسیج کنیم.  

وی با تاکید بر لزوم استفاه از ظرفیت‌های درون سازمانی و برون‌سازمانی در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج، بیان داشت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج در مناطق محروم با همکاری بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی و دستگاه‌های ذیربط استان در حال اجراست که اجرای این پروژه‌ها باعث امیدآفرینی در جامعه شده است‌.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به توسعه کمی و کیفی صندوق‌های قرض الحسنه بسیج، بیان کرد: توسعه کمی و کیفی صندوق‌های قرض الحسنه بسیج با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و مساجد در نواحی استان در حال انجام است‌.

مستعد حصاری تصریح کرد: گروه‌های جهادی بسیج بستری برای خودسازی و کادرسازی بوده که رشد و تعالی معنوی جهادگران در گروه‌های جهادی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

گفتنی است؛ در جریان این جلسه مسؤول سازمان بسیج سازندگی و تعدادی از فرماندهان نواحی مقاومت بسیج سپاه استان نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سه حوزه گروه‌های جهادی، محرومیت‌زدایی و صندوق‌های قرض الحسنه بسیج ارائه دادند.

انتهای پیام/3463/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار