کد خبر: ۱۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
کاربرانی که با استفاده از گوشی و تبلت به جستجوگر گوگل متصل شوند، از این پس شاهد نمایش تبلیغات گسترده ای خواهند بود.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل ازفارس، گوگل هفته گذشته نظام تبلیغاتی خود را تغییر داد و اعلام کرد شیوه های جدیدی را برای تبلیغات خودرو، هتل ها و خرید و فروش و رهن خانه در نظر گرفته است. با توجه به تسلط گوشی های هوشمند بر بازار فناوری، گوگل به این نتیجه رسیده که باید برای سازماندهی درآمدهای تبلیغاتی خود توجه بیشتری به این حوزه داشته باشد.
 
جری دیشلر معاون مدیر محصولات گوگل اظهار داشته که جستجو در این موتور جستجوگر با استفاده از گوشی در ده کشور از میزان جستجو با استفاده از رایانه های رومیزی پیشی گرفته است. از جمله این کشورها می توان به آمریکا، کانادا و ژاپن اشاره کرد.
 
گوگل مدعی است از این طریق قصد دارد پاسخگوی نیازهای کاربران بوده و نمایش آگهی های مرتبط با سلیقه و نیاز هر فرد را تسهیل نماید. این شیوه جدید تبلیغاتی مبتنی بر نمایش مجموعه ای از عکس ها، ارائه جزییات فراوان در مورد هر سوژه تبلیغاتی و نمایش اطلاعات تماس نزدیک ترین افراد و موسساتی است که خدمات مورد نظر را ارائه می دهند.
 
در مورد تبلیغات مربوط به هتل ها اطلاعات دیگری همچون نرخ کرایه اتاق ها، تعداد اتاق های در دسترس، آدرس دقیق عکس ها و نظرات دیگر افراد قابل دسترس است.  ارتقای ابزار Google Compare هم مقایسه خدمات بیمه ای و هزینه های آنها را ممکن کرده است.
برچسب ها: تبلیغات ، موبایل ، گوگل
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار