کد خبر: ۱۴۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از 12 میلیون و 200 هزار از دانش آموزان و تقریبا همه معلمان فعال در این برنامه فعال هستند، قطعا کسانی که از شاد استفاده می کنند می توانند شهادت دهند، هنوز مشکلات هست اما روند رفع آن به زودی اتفاق می افتد.

به گزارش برنا، «محسن حاجی میرزایی»، وزیر آموزش و پرورش، در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص مشکلات سامانه شاد اظهار کرد: عموم فرهنگیان عزیز، معلمان، دانش آموزان و مدیران آگاه هستند که شاد یک موعود تقریبا 6 ماهه است، یعنی پاسخی بود به یک نیاز جدی و ما باید به سرعت دست به کار می شدیم.

وزیر آموزش و پرورش، ادامه داد: از همان روزی که این برنامه آغاز شده تاکنون دائما در جهت بهبود ظرفیت ها اقدام شده و سرورهای مورد نیاز روز به روز افزایش پیدا می کند تا تا بتواند به صورت مناسبی، پاسخگوی نیاز فرهنگیان عزیز باشد.

او افزود: مشکلی که در حال حاضر بیشتر با آن روبرو هستند؛ این است که در انتفال و دریافت اطلاعات در برخی ساعات روز با مشکل مواجه هستند که ما هم ساعات کلاس ها را توزیع کردیم. در طول هفته و هم با مجموعه همراه اول که زیرساخت فنی این کار را تامین کرده است، گفتگو کردیم، آنها هم شبانه روزی تلاش می کنند که این زیرساخت را تقویت کنند.

حاجی میرزایی ادامه داد: بیش از 12 میلیون و 200 هزار از دانش آموزان و تقریبا همه معلمان فعال در این برنامه فعال هستند، قطعا کسانی که از شاد استفاده می کنند می توانند شهادت دهند، هنوز مشکلات هست اما روند رفع آن به زودی اتفاق می افتد.

برچسب ها: حاجی میرزایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار