کد خبر: ۱۴۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
همزمان با هفته بسیج صورت می گیرد:
صومعه سرا- فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با اشاره به اجرای ۴۰ برنامه محوری هفته بسیج در این شهرستان از توزیع روزانه ۵۵۰ وعده غذای گرم در میان نیازمندان این شهرستان همزمان با این هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جهانبخش آرمان عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: ۱۵۰ برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت در شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ آرمان با اشاره به برگزاری ۴۰ ویژه برنامه محوری در این هفته، گفت: بسیج امروز در عرصه‌های دفاع از حرم، محرومیت زدایی و سازندگی و فرهنگی و ورزشی و بسیاری از حوزه‌های دیگر حضوری فعال و تأثیرگذار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با اشاره به اینکه نقش بسیج بر کسی پوشیده نیست، افزود: بسیج دیروز در دامن خود شهید حسین فهمیده‌ها و امروز شهید حججی ها را را تربیت کرده است.

سرهنگ آرمان با بیان اینکه بسیج از درون بحران‌های سخت، مهم‌ترین فرصت‌ها را برای این نظام و کشور فراهم کرده است، اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه هفته بسیج پویش نذر خون توسط جوانان مؤمن انقلابی در سطح پایگاه‌های شهرستان خواهد بود.

وی پویش سردار سلیمانی‌ها، دیدار با خانواده شهدا، و امامان جمعه شهرستان صومعه سرا و گوراب زرمیخ و حضور منسجم و سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه همراه با سخنرانی پیش از خطبه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با اشاره به توزیع روزانه ۵۵۰ وعده غذای گرم، گفت: ۳۰ هزار عدد ماسک و مواد ضدعفونی، دو هزار سبد معیشتی، ویزیت رایگان و افتتاح سه واحد مسکن محرومین با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته بسیج است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار