کد خبر: ۱۴۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
گروه استان ها- کهگیلویه وبویراحمد- فرمانده انتظامی استان از کشف کالای قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در محور دیلم به گچساران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد "کیقباد مصطفایی" اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور دیلم به گچساران تور ایست و بازرسی دائر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به 3 دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه کامیون ایسوزو که به صورت کاروانی حرکت می کردند مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد:مأموران در بازرسی از این خودروها 50دستگاه مانیتور،50دستگاه پایه مانیتور،2 دستگاه ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک ،2دستگاه ماشین ظرفشویی،15 دستگاه انواع لوازم خانگی،100بسته ژیلت و150عدد انواع موادخوراکی وبهداشتی قاچاق کشف و ضبط کردند.

مصطفایی با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالا های کشف شده را 6 میلیارد ریال اعلام کرده اند خاطرنشان کرد: 4 نفر در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.#


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار