کد خبر: ۱۴۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تا اطلاع ثانوی محروم است تا در کنار 18 بازیکن کرونایی، سرمربی این تیم هم از دسترس خارج شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص چند پرونده اعلام شد که در یکی از این آرا رحمان رضایی سرمربی تیم‌ فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تا اطلاع ثانوی محروم شد.

در این گزارش آمده است: 

«رحمان رضایی، سرمربی تیم ذوب آهن به دلیل نشر اکاذیب و افترا نسبت به مقامات رسمی برگزار کننده مسابقه و داوران، با صدور قرار دستور موقت به استناد ماده 100 مقررات انضباطی تا صدور رای مقتضی از همراهی تیم خود تا اطلاع ثانوی محروم است و جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز ۲۴ آذرماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشد.»

همچنین طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم ذوب‌آهن اصفهان نیز که در دیدار برابر پیکان در هفته سوم به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از اخذ ۵ اخطار از سوی داور به به پرداخت ۹۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و این رای قطعی است.

وحید محمدزاده، بازیکن تیم ذوب‌آهن نیز به دلیل اعتراض به داوری پس از اخراجش در دیدار برابر ماشین‌سازی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که این رای نیز قطعی است.

به گزارش فارس، این درحالی است که تیم ذوب‌آهن با داشتن ۱۸ بازیکن کرونایی در شرایط متفاوتی قرار دارد و در هفته ششم باید به مصاف پرسپولیس تهران برود.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ک۱۰/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار